De juiste informatie, op de juiste plek, op het juiste moment

Met onze Axelerit® aanpak brengen we de informatielogistiek helemaal op orde

Elk bedrijf staat en valt met goede communicatie en samenwerking. Werk je met allerlei verschillende applicaties, databases en omgevingen? Dan is het lastig om grip te houden. Misverstanden en fouten liggen op de loer.

De voordelen van een integraal platform

Met onze integrale oplossing is het klaar met de zoekgeraakte declaraties, onduidelijke afspraken en gemiste deadlines. Voortaan weten alle medewerkers precies wat ze te doen staat. Iedereen heeft dezelfde, actuele informatie.  Goed voor de kwaliteit van je dienstverlening en de sfeer op de werkvloer!

De kracht van optimale informatielogistiek

    • Het automatiseren van foutgevoelige, routinematige werkzaamheden

 

    • Het harmoniseren en integreren van datastromen

 

    • Het stroomlijnen van de bedrijfsprocessen

Met axelerit® maken we jouw processen sneller, efficiënter en minder foutgevoelig

 

Ook na de implementatie blijven we in beeld. Zijn er vragen of problemen dan zijn we altijd bereikbaar. Wij snappen dat je afhankelijk bent van een goede werkomgeving en zorgen ervoor dat alles perfect blijft draaien.

 In 5 stappen naar de toekomst

  1. Quickscan

 

Op grond van een korte, maar gedegen intake inventariseren we de uitdagingen waar de organisatie voor staat.

 

  1. Plan van Aanpak

 

We onderzoeken waar de kansen liggen en leggen ons advies vast in een Plan van Aanpak dat we met de opdrachtgever bespreken.

 

  1. Besluitvorming

 

Samen bekijken we hoe de toekomstige informatielogistiek eruit gaat zien en wat de beste strategie voor implementatie is.

 

  1. Voorbereiding realisatie

 

Het ontwikkelen van nieuwe interfaces, het inrichten van automatische workflows testwerkzaamheden,  het opleiden van gebruikers… Je hoeft je nergens zorgen over te maken. Wij regelen het allemaal.

 

  1. Implementatie

 

En dan is het zover. We zetten alles over naar de nieuwe werkomgeving. Het liefst doen we dat in het weekend zodat niemand er last van heeft en iedereen op maandag weer vrolijk aan het werk kan in een supersnelle en gebruikersvriendelijke omgeving.

Hoe kunnen wij dit garanderen?

Door onderling goede afspraken te maken, techniek aan te bieden die wij zelf hebben gebouwd en beheren. En door 24/7 bereikbaar te zijn gaan jouw processen en optimale informatievoorziening altijd door.

 

Neem dit niet alleen van ons aan, maar van onze tevreden klanten:

Leontine Straver: Wij bij Intratuin zien Eelco, onze contactpersoon bij Referit, intussen niet meer als iemand van een externe club en hij is zo’n beetje onderdeel van het meubilair geworden. Op het moment dat een leverancier alleen maar voor eigenbelang gaat dan is het evenwicht weg en dat werkt niet na verloop van tijd. Eelco was direct de persoon waarvan we vonden dat hij een goed totaaloverzicht had over alle applicaties. Inmiddels spendeert hij dan ook meerdere uurtjes bij ons om Intratuin nog verder op weg te helpen. Als je met een keten werkt is het van belang dat alles ook goed door de keten heen gaat. Als de informatielogistiek goed ingericht is kan het gehele proces soepel verlopen. ''

Marc Brouwer: Wij zijn zeer te spreken over Referit en de oplossingen die zij bieden. We zijn eerst begonnen met alleen functionele ondersteuning, maar hebben later ook het technisch beheer bij Referit overgebracht. In de keuze voor Referit speelden verschillende factoren een rol, bijvoorbeeld: prijs, kennis van zaken en het feit dat ze de beste oplossing boden, waarin onze behoeften op de eerste plaats stonden. We hebben een groot vertrouwen in de mening van de specialisten van Referit. Als zij aangeven dat iets goed is, gaan we daar bijna blindelings van uit. Het is kort samengevat een zeer professionele club, up-to-date met de laatste ontwikkelingen in het serverpark.''

Ja, ik wil ook zorgeloos werken!

Neem contact met mij op
*wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op voor persoonlijk advies en informatie
Bitnami