altijd duidelijk.

Bij Referit staan duidelijkheid en kwaliteit voorop. Onze teams werken daarom volgens het DevOps principe. Dit staat voor samenwerken in team waar alle expertises zijn vertegenwoordigd. Zo zijn de lijntjes kort en is snel schakelen geen probleem.

Hoe gaan we te werk?

Om tot het beste resultaat te komen, is een goede samenwerking met jou als klant heel belangrijk. Bij een ontwikkeltraject werkt Referit daarom volgens de scrum agile aanpak. Dat betekent: werken in korte cycli (sprints). Het voordeel is dat je altijd nauw betrokken bent bij de voortgang. Je kunt steeds feedback geven op tussenresultaten.

Een nieuwe opdracht begint met een intake. We maken dan kennis, leggen het doel van de opdracht vast en bespreken hoe de samenwerking eruit gaat zien. Daarna gaan we snel aan de slag. Meestal werken we in sprints van twee weken. Zo heb jij als klant altijd controle over de inhoud, de prioriteiten en het budget. En bijsturen is altijd mogelijk.

Door op deze manier te werken, weten we zeker dat we iets maken waar jij tevreden mee bent.

Beheer

Een project is een investering. Een organisatie gaat die investering pas benutten als de oplossing draait. Het is natuurlijk belangrijk dat die systemen naar behoren blijven draaien. Professioneel beheer is essentieel in de dienstverlening van Referit.

De engineers van Referit maken gebruik van Azure cloud services en van tools om systemen in onze datacenters te bewaken en beheren. Dit gebeurt op basis van een overeengekomen SLA en de Referit Dienstencatalogus.

Tickets worden gelogd in het ticketsysteem en afgehandeld volgens de ITIL principes. Via het klantportaal heb je continu inzicht in de status van de meldingen en kun je nieuwe vragen indienen.

Meer weten?

Neem contact op met

Frans Koster

Heb je een vraag, wil je meer weten over onze diensten of wil je gewoon een keer kennismaken? Dat kan altijd.