Nieuwe To Do App van Microsoft, een slimme takenplanner
1459
post-template-default,single,single-post,postid-1459,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.8.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

Nieuwe To Do App van Microsoft, een slimme takenplanner

Nieuwe To Do App van Microsoft, een slimme takenplanner

Ben jij iemand die nog steeds alle taken op een kladblok schrijft of in losse notities op je telefoon? Dan komt het toch nog geregeld voor dat je taken vergeet uit te voeren door het gebrek aan overzicht. Dat kan toch beter dacht Microsoft, en zo is To Do geboren.

To Do is het slimmere zusje van Wunderlist dat Microsoft in 2015 heeft gekocht. Toen al een handige app om al jouw taken in bij te houden, nu zijn er nog meer mooie functies aan toegevoegd om het nog gebruiksvriendelijker te maken.

 

Mijn dag

De app opent automatisch in ‘Mijn dag’ met een lijst waarop je taken toe kan voegen en afvinken. Ook is het mogelijk om hier taken in te slepen vanuit aparte groepen die je aan kan maken, wat erg handig is als je bijvoorbeeld met verschillende projecten bezig bent. Ook synchroniseert To Do met jouw Outlook taken zodat je niets kan vergeten toe te voegen. Alle taken die in ‘Mijn dag’ worden afgevinkt zullen ook uit je takenlijst verdwijnen.

 

Slim algoritme  

Mocht je een ingeplande taak vergeten af te ronden of had je geen tijd meer? Dan verschijnt deze taak de volgende dag automatisch bij de suggesties in ‘Mijn dag’. Deze staan onder het lampje rechtsbovenin. Het algoritme leert van het type taken die je toevoegt en kan zodoende na verloop van tijd met steeds slimmere suggesties komen.

hoe werkt de to do app van microsoft

 

Voor wie is To Do beschikbaar

Je kan zowel privé als zakelijk gebruik maken van deze app. En het is gratis beschikbaar voor iOS, Android, Windows 10 en op het web. Als je al een Office 365 abonnement hebt dan zal de To Do app nadat je je aanmeldt integreren met vele andere Microsoft applicaties.

De app is nog verder in ontwikkeling en binnenkort zullen meer functies worden toegevoegd zoals To Do lijsten delen met anderen zodat je het ook binnen jouw team zou kunnen bijhouden.

 

Meer weten?

Maak jij nog geen gebruik van Office 365 binnen jouw organisatie? Vraag dan naar de mogelijkheden voor een snelle en zorgeloze overstap via Referit!

Neem contact op met Frans Koster via: cloudenabler@referit.nl

 

FirstName LastName